Monday, August 21, 2006

我的内心世界多了一个他。。。

自从真正认识他以后,我的内心世界多了一个他。。。一位可以和我分享生活点滴,聆听我内心感受及无时无刻给于我鼓励,温暖及关怀的他!很遗憾的是。。。我们相识太晚,最终只能在原地踏步。有好多话只能藏在心里,有好多事只能放在幻想的世界里!

说实话,我从来都没真正被‘呵护’过。。。现在终于明白那种感受!我喜欢他吗?很喜欢。。。我会爱上他吗?我不可以。。。有时我在想,我真的可以这么坚持吗?我不知道。。。也许有些事根本不需要问,因为知道了答案又如何?顺其自然吧。。。别想太多了!

He entered my heart eversince I got to know the real him...someone that can share bits & pieces of my life, a good listener, always there to give me courage, warmth and care...With regrets, we knew each other at a wrong timing...that's why we can't proceed futher but to stay at the initial stage. Words to be kept in the heart, things that only happen in virtual world!

Frankly, I have never been 'pampered' before...but now I experienced it! Do I like him? Very much...Will I love him? I am afraid I can't...Will I be so firm then? I have no idea...No point asking coz what if I got the answer? Perhaps I should just go with the flow...don't think too much about it!

No comments: